2010-12-22 @ 10:09:34

clear sky, clear from trouble, this day's meant for me

känns nästan lite överflödigt och onödigt att skriva här numera. helgen har varit asbra och jag vågar mig nästan på att påstå att mitt liv i allmänhet är asbra. det enda som kan vara bättre än filmkväll med klassen är väl filmkväll med klassen och victor, så lördagskvällen var minst sagt lyckad. i söndags skulle jag egentligen hem till mormor, men min systers pojkvän körde i diket på väg dit så det blev aldrig av. i måndags träffade jag mp1 för sista gången på TRE VECKOR och sade hejdå till victor, igår träffade jag fröken pedobear skywalker och idag ska jag inte göra något som helst annat än att packa och dricka varm o'boy. nu säger jag god jul eftersom jag åker imorgon, och i brist på nytagna bilder blir det blandade analoga från de senaste månaderna. hejdå!







laakso - long beach:
ellinor

ANNA! fy på dig, du får inte lägga ut såna där bilder när jag inte ens är i medvetandet om att du tar kort fy på dig :o god jul och gott nytt år förresten :)

2010-12-22 @ 15:13:22
ellinors blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign