2010-12-16 @ 19:52:35

i kind of like nerds

tittade på en dokumentär om wikileaks idag.
på en skala från ett till tio, hur sjukt är det att ha en kändiscrush på julian assange?

anywayzzz. de närmsta veckorna kommer bli asbra. imorgon har jag sovmorgon och avslutar skoldagen med att se resten av wikirebels, sen ska jag hem och städa och sen kommer min kära wicceboi hit, hurra! hem till cornelius och min mormor och julavslutning med guitar hero-turnering i skolan innan victor åker hem, på tisdag gör jag absolut ingenting och på onsdag träffar jag (förhoppningsvis :D?) amanda. skåneresa, julafton, hem och vidare till victor på nyår. kan inte bli bättre. just precis nu ska jag dock leta upp min älskade fleecefilt och slå in julklappar. hejdå forever!

<3
kent - team building:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign