2010-08-26 @ 07:59:58

peanut butter jelly time

jag säger bara
FUCK YES.
såvida vi inte har matte idag kommer vi börja räkna ordentligt på tisdag och JAG ÄR KLART MED FÖRSTA KAPITLET. 84 uppgifter på två dagar är awesome även om matte a inte precis är svårt.

så. ja. jag kommer inte ihåg hur min mattelärare ser ut så jag kommer inte kunna prata om vad jag ska göra nu förrän om en vecka och alla som känner till exakt HUR nördig jag är vet att det inte är aschill utan åååååh i wants matte c. hursomhelst. myser med filten, har börjat läsa vargbröder för att jag inte har något annat att göra och längtar till nästa helg.


detektivbyrån - dansbanan:


(martina, yepsies vi behöver prata lite tror jag. och precis nu är vi aldrig inne på msn samtidigt längre. jaja. någon gång blir det. :D)

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign