2010-08-24 @ 17:03:29

he killed a policeman when he was thirteen

så jag pratade med pappa igår, han verkade inte bry sig alls lololol. jag hade idrott första lektionen och ont i magen hela morgonen. läraren verkar helt okej, men jag är södra sveriges största mes och började gråta ändå. vi får se hur det blir. fick en klapp på axeln av sofia. det var fint.

seeeedan bar det iväg till ortopeden. han klagade på mina skor och påpekade att jag går inåt med knäna med det skiter jag ärligt talat i, bara jag får LÅTSAS vara normal. min kära mor sade "jag hörde att du ska ut på vift" och fnittrade hysteriskt. gav henne den klassiska vad-fan-är-det-för-fel-på-dig-blicken och hahahaha det här kommer bli rätt underhållande.

jaja. nu återstår bara utvecklingssamtalet. och drar min mentor upp idrotten tänker jag hytta med näven och säga att det är bara mellan mig och hasse, hörru. nu ska jag räkna matte och mysa med en fleecefilt (min nya bästa kompis) och ha det fint och skratta lite till åt att passingoftime håller på att bli sämre än blondinbella.


(bild från mars, för det är så fint att matcha rosa och rött.)

the smiths - i want the one i can't have
(för att den är så happie att det krävdes en enorm viljestyrka att inte börja dansa mitt på gatan idag.)
(och den finns varken på spottify eller yotube. kul.)

martina

jag känner att we need to talk some day, jag ska försöka uppmärka samma dig nästa gång du loggar in på msn. din blogg är bäst förresten.

2010-08-24 @ 18:29:55

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign