2010-08-18 @ 19:02:01

fina grejer

♥ min klass. vi är tolv stycken på en skola med tvåtusen elever och jag och en flicka från min gamla skola är de enda som känner varandra sedan tidigare, och alla verkar så himla himla gulliga.
♥ mp och min skola överhuvudtaget.
♥ tretton besökare igår. pussva.
♥ bob hund. varför i hela friden har jag inte lyssnat på dem tidigare?
♥ nittiotreor som pedagogiskt förklarar hur man ställer in autoläget på en nikon d60 medan man själv pedagogiskt förklarar att jag kunde antagligen mer om kameror för två år sedan än du gör nu.
♥ det här. allt. även om jag sovit ungefär åtta timmar de senaste två dygnen.


bob hund - omringad av hjälp:
Anonym

tack så jättemycket!

blir glad av att du uppskattar min blogg :)

2010-08-19 @ 00:49:34
Anonyms blogg
Thea

Åh, Bob Hund spelade på Grönan för nån helg sen, jag var inte när men jag var på andra sidan vattnet. Fick föra två av mina favoritlåtar; "Tralala lilla molntuss" och "Det skulle va lätt för mig..".

- Bra insikt!

2010-08-19 @ 22:41:35
Theas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign