2010-04-06 @ 09:33:17

så blir man aldrig rädd mer

jag hade rosa hår 2008 också. kanske mer rosa-lila, men rosa var det i alla fall. då hade jag i färgen i ungefär femton minuter i år som var blekt en månad innan. needless to say, det såg förjävligt ut efter två veckor. så jag blekte året, och det blev sådär mysigt ljusblont igen.

den är vintern har jag färgat håret fyra gånger och hade i färgen en timme varje gång. sista gången blekte jag det också, men det rosa påverkades inte ett dugg. något ljusare kanske, men det blev knappast blont. å andra sidan satt färgen kvar hemskt bra, men, ja.

vad jag vill få sagt är att, eh, jag färgade håret igår. och det gick inte så bra.


lyckades tydligen få till en vinkel där det inte syns. luggen har i alla fall rosa slingor, allt som inte var så nött att det var näst intill vitt, hela underhåret alltså, är rosa. yay. det där är min sovtröja, förresten. så hemsk är jag inte.

kent - sjukhus:


update: VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ H?!?!?!?!?!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign