2009-12-17 @ 21:30:04

varför nöjer inte också du dig?

jag klarar inte av snygga människor. att se dem, eller att de ser mig. tänker att jag är skit, jag förtjänar inte att leva. vad folk än säger så är det utseendet som spelar någon roll här i världen. jag vill vara en av dem men det kan jag inte för du är ful ful ful och snygga människor umgås inte med fula människor. tänk om jag hade sett normal ut. då hade allt gått att fixa med lite smink och hårspray. men det här går inte att laga och jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag vill dö ibland och det är ganska hemska tankar när man tänker efter.

nu säger jag hejdå och ägnar jullovet åt att läsa harry potter.

markus krunegård - sommaren står o väger
och för oss stackare utan spotify:
detektivbyrån - laka-koffa
kriss

word på det där... och förlåt att min skallepär är ivägen i din fina video här nedanför!

2009-12-17 @ 23:08:34
krisss blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign