2009-12-02 @ 20:31:46

the stars might be all clear elsewhere

usch. jag fryser. försöker sitta så stilla som möjligt, eftersom minsta lilla rörelse blir som en hink kallt vatten. är jag sjuk? förhoppningsvis.

jag grät i skolan idag. fast man kan ju se det från den ljusa sidan, det var första gången på säkert en heeeel vecka. blev tröstad av en massa fina åttor. åh, jag tycker om åttorna på den här skolan. och så är jag lika lång som dem (förutom simon två meter lång, då) så man slipper komplex över att stå bredvid tjejer på en och åttio i klackskor. nåja. flickorna som råkar vara anledningen till att jag bölade, nu som i förra veckan, såg det. eller skulle ha sett om de tittade lite närmare. men nä. jag vet inte längre. jag har märta, men hon är samtidigt bäztiz med alla de andra, och vem skulle inte välja att vara med dem framför mig? simon två meter lång går inte i min klass, så honom träffar jag ju bara på rasterna. vissa dagar inte alls.

jag kan ju inte släppa det om jag fortsätter såhär! vill visa mig stark och säga att jag klarar mig bra utan dem. men det kommer ju aldrig hända om jag ska behöva bevisa det för mig själv. nä, jag klarar mig inte bra. jag är inte svag, jag klarar mig och det har jag alltid gjort, jag har bara lätt för att gråta. och det gjorde ont. att inte ens märta undrar varför jag aldrig mera är med när de andra kommer. hon läste ju inte vad josse skrev till mig. men med största sannolikhet har de snackat en massa skit om mig. och det har hon hört.

jag ska se världens gulligaste band om tio dagar, med simon två meter lång och en flicka jag aldrig har träffat förut. det kommer bli förbannat fint. jo, jag klarar mig. åttor is good for your health. especially when simon två meter lång rycker undan en när man dunkar huvudet i väggen så hårt man kan i hopp om en hjärnskakning.

nej, nu tar jag och stänger av datorn innan jag förfryser. jag har två och en halv sida att skriva om buddhism (jag har ungefär lika stor handstil som times new roman, så det går ganska lätt att jämföra handskrift med färdigt häfte) och hundra sidor att läsa i på västfronten intet nytt. och tyskaglosor och engelska prepositioner och teknik-frågor att banka in i skallen. fint.


god jul.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign