2009-12-15 @ 23:16:15

the passing of time leaves empty lives

idag har jag haft mitt längsta telefonsamtal... någonsin. och ändå bara babblat om värdelösa saker. jag behöver prata, berätta saker för folk som jag nog behöver berätta, åtminstone för någon. det gör ont så ont för det mesta som händer honom har redan hänt mig. med skillnaden att det alltid har funnits människor som ställt upp för honom. men. åh. nä. någon gång. för han är ju den enda jag har nu.

jag har sytt i en fjäril till på min detektivskjorta idag i alla fall. och laddat upp en film på youtube, hihi.

Ylva

Åå, vad glad jag blir :) tack, eller något sånt, antar jag :)

2009-12-16 @ 22:48:32
Ylvas blogg
Petter-Nicklas

Inte för att jag vet vad som hänt, men jag hoppas att allt åtminstone blir bra.



Kan du sy en fjäril till mig med? Jag har ingen på någon skjorta.



Skam att säga har jag inte ens någon skjorta.

2009-12-17 @ 21:13:58
Petter-Nicklass blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign