2009-12-22 @ 20:16:39

stora farliga rymdprojektet

jag slutade skolan idag. det var ganska fint, bortsett från när alla De började skrika "vi syns ikväll!" till varandra. jag fick sämre betyg än simon vilket betyder att jag tvingas betala båda våra biljetter till detektivbyråns nästa konsert på skylten, men man kan ju hoppas att han har glömt bort det tills dess. jag åkte hem till mamma efter avslutningen och firade jul med mormor och morfar. jag fick en resväska, två flaskor hårspray, några t-shirts och några filmer i julklapp, men också den antagligen finaste julklappen jag någonsin fått, en snuttefilt med mumin på.

till min syster gav jag en blandcd, men eftersom jag antar att hon kommer avsky de flesta låtarna ger jag er den istället.


1. detektivbyrån - vänerhavet (inte hela men ändå):

2. kent - utan dina andetag:

3. the smiths - london:

4. kent - töntarna (punks jump up remix):

5. laakso - high drama:

6. slagsmålsklubben - övningsköra:

7. hello saferide - overall
8. yann tiersen - la valse d'amélie:

9. one man freac show - with being alone
10. markus krunegård - ge mig ingen vit skit ge mig afrobeat:

11. broder daniel - shoreline:

12. detektivbyrån - rymden i en låda:

13. kent - kräm:

14. markus krunegård - jag är en vampyr:

15. mgmt - kids:

16. one man freac show - tv family (live dock):

17. marilyn manson - heart shaped glasses:

18. kent - vals för satan:

19. markus krunegård - sjärnfallet:

20. slagsmålsklubben - stora farliga rymdprojektet går åt pipan:


nuuuuuu ska jag packa, för imorgon åker jag till min farmor och farfar en vecka. god jul!
massor fel men äsch.
Petter-Nicklas

Ey, du missade ju min favoritlåt. En bland-cd är ingen bland-cd utan "Räven simmar över sjöö-öön"..

2009-12-23 @ 11:26:45
Petter-Nicklass blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign