2009-12-19 @ 17:37:47

sockervaddsskatbo

jag hittade två pandaguider på två dagar och undrade om det var en hint från universum.
om det var det, kan jag tryggt konstatera att universum hatar mig.


positivt då? jag kammade ut det direkt. har nästan läst ut HP1 och ska ägna hela helgen åt att slå in paket, teckna och sy. och eftersom jag har varit isolerad från alla andra människor än min familj i ett par dagar är saker bra nu. nu drar passingoftime och hennes rosa hår vidare.

panda

sv: bor mellan lkpg och motala. går i skolan i motala. därför kanske jag inte syns så mkt. hehe. tack så mycket <:

2009-12-19 @ 19:53:27
pandas blogg
Ebba

sv: Tss, nej jag trivs inte i manchesterbyxor! Möjligtvis svarta, men inte typ bruna eller röda.

2009-12-20 @ 17:37:12
Ebbas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign