2009-12-09 @ 17:15:22

people see no worth in you

idag var det engelskaförhör om en massa prepositioner, matteprov och sista inlämningsdag för ett so-häfte och det känns förbannant underbart för nu är det bara bild och musik kvar av läxångesten, som ändå bara består av att maila bilder till gunnar, skriva av en  dikt och spela ymca på piano hela kvällen. jag och noa skällde ut vår so-lärare i en halvtimme och sade saker alla har tänkt i flera år och han skyllde ifrån sig med att ingen hade sagt något förut. så fint.

tänkte först skriva "skolångesten" men kom fram till att nä. läxångest har jag aldrig i skolan men nog fan har jag konstant ångest i skolan ändå. usch vad jag gnäller, jag är väl knappast den första som lämnats ensam? vixi har gjort fruktansvärt ont att förlora. inte för att jag tyckte om henne mer än någon av de andra men vi går i samma klass.

nåja, det är detektivbyrån om tre dagar! och numera sitter en liten harry potter på min hand för att skydda mot alla elaka människor där ute.


the smiths - reel around the fountain:

och slagsmålsklubben - hit me hard för att göra allt lite finare:
martina

cyperkramar till dig min vän!

2009-12-09 @ 20:13:52
martinas blogg
Petter-Nicklas

Det är riktig stake att våga skälla ut en lärare, ju mer jag läser av dig, fan, ju mer imponerad blir jag. Varje gång jag kommer in på en blogg av någon som har skinn på näsan och vettiga åsikter, så blir jag överlycklig. Det finns för många fjantbloggar i världen..

2009-12-09 @ 22:07:22
Petter-Nicklass blogg
Petter-Nicklas

Borgerligt funkar väl det med, så länge jag får ha min vita klänning! Och så skulle jag vilja ha en fladdermus som bar ringarna i en liten korg.



Om jag odlar på så kan vi ha tomatsoppa på festen efteråt :D

2009-12-10 @ 17:37:22
Petter-Nicklass blogg
Petter-Nicklas

Sålänge vi har två gäster inklusive oss själva, så borde soppan räcka. Annars får vi ta till eremitkräftspaté, men det är ganska gott det med. Haha, kul att mina kommentarer gör sån stor succé, kan gissa att jag är lärarnas favorit också..?

2009-12-10 @ 20:56:54
Petter-Nicklass blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign