2009-12-03 @ 16:31:08

i've got my head into the iceage

åh. jag måste ta upp det där med kent en gång till. josse talade ju så finkänsligt om för mig att hon innerligt hoppades att jag inte fick tag på någon biljett, för de tänkte inte gå med mig. men vet ni? jag fixade substitut långt innan det hände. bara ifall det skulle hända något. nu har jag en till poparkid att vara med. jag ska stå och vråla till ett av världens finast band och mosas till atomer och ha så ont att jag inte kan röra mig dagen efter. och veta att med tanke på hur stora kent är kommer jag inte träffa dem. alls. kan det bli bättre? don't think so.

neh. jag har inget mer att skriva om. antar att det är positivt.

broder daniel - iceage


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign