2009-12-05 @ 14:05:04

fox goes to japan in order to meet other ninja foxes in the tribe of hokkaido

det blev rosa. fint. min far kallar det rött, men jag misstänker att det är för att göra mig glad. :<

jag var glad hela dagen igår. kanske för att jag vart i skolan så kort tid? oh, who knows. noa frågade varför jag aldrig var med mina kompisar längre. det var fint, för det var första gången någon undrar det. jag åkte hem till mamma men gick hem ganska snabbt för att vänta på bussen med märta, som redan hade åkt hem. vet inte riktigt varför jag mår så dåligt i närheten av henne, jag tycker ju om henne, hon är den finaste mamman man kan ha. men hon är inte konflikträdd och klarar därmed av att prata om jobbiga saker. det är pappa och därför tycker jag om att bo här.

äsch. jag åkte hem direkt från mamma. susanne kom hem med sushi och pappa ansträngde sig till max för att inte låta katten få något. jag frågade om jag kunde färga håret och det gick så bra så. det är fruktansvärt långtråkigt, speciellt när man inte får ta ett steg utanför badrumsdörren, men allt blir fint med detektivbyrån i bakgrunden. jag tittade på de älskande på pont-neuf som är en fantastiskt fin film om man inte börjar titta tillräckligt sent för att man ska somna när det är tio minuter kvar. vaknade tidigt idag och låg och halvsov en halvtimme sådär som man gör på lördagar. gick upp och gick ner för att äta frukost och skrek högt när det hängde en affisch på martin & anders på kylskåpet. pappa hade spelning igår och var gullig nog att riva ner den åt mig. tack pappa jag älskar dig.

jag borde verkligen peppa peppa peppa som fasen nu när det är en vecka kvar till detektivbyrån, så dagens låt blir *bambarabambarabam* markus krunegård!




Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign