2009-12-11 @ 23:32:36

dansbanan


nä, skojar.


jag var med simon två meter lång och märta hela kvällen. jag köpte abnorma mängder godis och en rubiks kub. nödvändigheter? absolut. jag kom hem efter att ha irrat runt på ica med en kundvagn i en halvtimme och färgade håret till i alla fall en mörkare rosa nyans.

jag ska se detektivbyrån imorgon!!!!!!!!!!!!! cheez. första gången någonsin, det känns lite illa. jag får skylla på att enda gången de spelat i linköping tidigare hade jag aldrig hört dem och jag är ingen festivalmänniska. det blir jag och en hel dröse kristna typer och kanske en låda skumtomtar. simon konverterade till över-kristen för några månader sedan och sedan har han blivit kompis med alla kristna det finns här. eh... ja. de är trevliga i alla fall. jag tror jag ska sova nu, om jag lyckas somna.

känner att det har blivit lite väl mycket positivt skitsnack på senaste tiden, men när jag väl kommer mig för att skriva har jag glömt bort skolan. jag tar det som något bra, faktiskt. :D


vi ses imorgon, detektivisar!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign