2009-12-12 @ 10:23:37

dagens i-landsproblem

converse eller docs?

zebratights eller nittiotalsjeans eller svarta strumpbyxor?

honky tonk eller hemvägen eller stor blå mysig underbar tröja?

rutig skjorta eller detektivbyrån-skjorta eller ingen skjorta alls?

rosett eller bara stort jävla fluff?

ack vilka problem man brottas med. här har ni lyckans undulat i alla fall:

kriss

hej hopp! förlåt att jag är konstig o blyg och ganska cp... i alla fall, det var det här jag tyckte var fint men inte mindes igår: "och lyssna aldrig på någon annan. färga håret svart om du vill och skit om alla säger "men du är ju sååååå snygg i blont!" för det är du inte om du vill byta. och må aldrig dåligt för något du inte är. det har jag gjort för länge. du är skitsnygg även om du inte har något BD-märke, även om din LP-samling gapar tomt, även om du inte har hår ända ner till röven. du är ändå bättre än de."

fast egentligen hade jag det ju uppskrivet i mobilen men med tanke på det första jag skrev här nu så förstår du kanske varför jag inte liksom tog upp den o började citera o greja.. äsch.. detektiverna var bäst i alla fall!

2009-12-13 @ 12:55:19
krisss blogg
martina

varför gör alla sådana här: :D:D:D:D:D:D:D:D:D? :D:D:D:D:D

jag har övervägt det men verkar jobbigt...... hehe.

2009-12-13 @ 19:57:16
martinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign