2009-12-20 @ 19:29:10

att göra-lista

- skriva ut en bild på simon och rita av. detta MÅSTE göras ikväll. hinner jag? i bästa fall.
- börja läsa harry potter och hemligheternas kammare.
- sy klart min detektivbyrån-skjorta, när martin har sagt att den var fin och ville att jag skulle skicka bilder på den. löjligt att det ska ta sån tid, jag menar, jag har sytt fast två fjärilar sedan konserten.
- börja lyssna på håkan hellström. tänk om man hade haft spotify? då hade jag nog gjort det för länge sedan, men nu får jag dåligt samvete om jag laddar ner och måste köpa skivor.
- börja lyssna på beatles!
- köpa en massa enfärgade t-shirts och tygpennor, göra en jag är en vampyr-tröja och en team cedric-tröja.
- göra en musikvideo till en låt av one man freac show. han är för bra för att vara okänd.

fast det är fina saker alltihop, så jag överlever.

one man freac show - what i've planned (live):

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign